Tuesday, November 07, 2006

Hola Blog !!
Casi que aquesta vegada no fare servir el corrector ortografic del Word perque despres el cortar i pegar queda fatal i ademes no hi ha cristo que l'arregli.

Bueno! sembla que el culebron de la separacio va tocan al seu fi.

Primera: la meva super exdona que no pot fer les coses pitjor, resulta que s'ha emportat tots el documents de la casa amb el que jo no se si puc presentar-me en una inmobiliaria amb un discurs del tipus.... Buenas! tengo yo una casa que es mia pero de la cual no tengo ningun papel, que me gustaria que me tasaran!!!... Es a dir que pel que sembla sera ella la que s'encarregara de vendra la casa. Millor! una feina menys!

Segona: Aquest cap de setmana la cosa a pres un gir subrealista doncs em pasat de dividir les coses de una manera mes o menys encertada, a una especie de "Pilla to lo que puedas y sal corriendo, porque sino lo pillara ella y ya no lo vas a ver mas!!!". Osigui que segurament les visites que jo notava en arribar deurien de ser del meu estimadisim exsogre, tambe conegut com "Atila!!" el super depredador que per on pasa no queda ni un bri d'herba!!! Mes o menys i per que us imagineu arribes a casa i el que feia un quart d'hora que estava, ara a desaparescut a una velocitat alucinant. Que li aprofiti!!

Tercera: Resulta que tenin una quantitat de diners mes que considerable entre una cosa i l'altre, doncs en aquest moments no tinc un putu duru per la sencilla rao de que (digueu-me gilipollas) tot estava a nom dels dos o al seu nom. Resultat, la senyora a agafat tots el quartos dels contes que estaven a nom dels dos i els que estaven al seu nom es negociara en una de les clausules que s'incouran en el document de liquidacio que redactara l'advocada. I fins a les hores resulta que tenin un bon grapat de diners, no els puc tocar perque ella si que els ha tocat, els ha tocat just el necesari per tocar-me els collons ben tocats.
Es el que diu la Maite, si em quedava algun remordiment de conciencia per si el que estava fent no estava ben fet o si podia haber portat les coses d'un altre manera... doncs que li donguin pel cul ben donada, perque es ara quan estic decubrint la mala bestia amb la que he estat tant de temps vivint. Per si algu li dona aquesta adreça: Nuria!!! que t'aprofitin xata!!! Espero que tels gastis en antidepresius i que siguis una amargada la resta de la teva vida!!!

Quarta: no se si es que vaig neixer amb una flor al cul a amb tot un ram, perque en mig de tot aquest merder segueixo tenin unes notes de puta mara en els examens que poto fins ara i m'estan pasant coses alucinants. Esta malament que ho digui jo, pero m'esta sorprenent molt gratament descobrir que hi ha molta gent que m'estima, que esta disposada a jugarse-la per mi i que s'han posat al meu costat desde el primer dia (alguns d'ells, amics de la meva exdona, no pas meus, el qual em fa pensar que no dec fer les coses tan malament). Resumint que "usujuru" que l'endema de firmar la venda de la casa i el divorci d'aquella amb la que he perdut tans anys de la meva vida.... "Usujuru" que sere el tio mes feliç sobre la capa de la terra!!! i que no hi haura ningu que tingui la sort de contar amb els amics mes collonuts de mon i de coneixer la gent mes alucinant que hom pugui desitjar trobar en aquest mon.

Apa, fins la propera.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home