Monday, December 11, 2006

Bueno xicots!!! Aixo s’ acabat

Ens han dit a l’escola que ja no es necesari que fem mes blogs d’aquestus i com que resulta que aixo d’escriure, jo no ho he descobert gracies als “blogs” i resulta que ja fa mes de dos i de tres anys que practico el genere epistolar cibernetic i mes de un dels meus amics sap perfecta i puntualment de la meva vida sense necesitat de que hi haigi cap “blogc” pel mig, pues .....como que ja no crec que torni a fer cap mes aportacio a aquestes pagines. El mes posible, es que tot aixo que he escrit aquest dies pasi a engrosar les tones i tones de basura informatica que satura els discs durs de mes d’un servidor que hi ha pel mon. Mala sort!!.

Com no podria ser d’un altre manera avui l’unica cosa de que se m’acudeix parlar es dels blogs per ells mateixos.

He de confesar que si no hagues estat per aquest encarrec de treball que em van posar a l’escola, molt posiblement mai no hauria pogut dir que habia fet un xisme d’aquestus, o sigui que com a minim si en alguna ocasio al llar d’alguna apasionant xerrada entre informatics, surt el tema, jo podre dir amb aire interesant ... Pues yo una vez escribí un blogc.... A si??? Y que tal???? FFFFFF!!!! Que quieres que te diga ... he hecho cosas mejores!!!.

Es a dir que he perdut la virginitat en aquestes qüestions pero si voleu que us ho digui... pues que no m’ha fet fred ni calor.

De totes maneres estic segur de que mes de un i mes de dos deuen d’haber pasat una mala estona cada vegada que s’habien d’enfrontar al paper en blanc.

No es el meu cas. Tots aquells que em coneixeu sabeu que tinc una capacitat pasmosa per enrrotllat-me en els temes mes diversus i mes sovint que no pas mai, tinc la sensacio de que els pobres que tinc devant en contes de disfrutar de la meva companya, la pateixen i que de tant en tant en contes de mantenir una conversacio.... la perpetro!!! . La perpetro com si de un acte de terrorisme verbal es tractes; que voleu!! Sempre m’han interesat diversus temes, alguns dels quals reconec publicament que son la bronca mes bronca de totes les bronques. Soy asi!! Que le voy a hacer!!

En fi! Que no m’enrrotllo mes, aquells que em coneixen i vulguin saber de mi, que no siguin tan cars de veure i que truquin, que tindre mol de gust de compartir una Voll Damm amb ells, que ja sabeu que soc devot del suc de cibada fermentat.

Apa siau i fins sempre!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home